Co Tak Naprawdę Kupują Klienci i Jak Dzięki Tej Wiedzy Zwiększyć Sprzedaż Natychmiast?

Czy wiesz, dlaczego jedni sprzedają swoje produkty i usługi jak świeże bułeczki, podczas gdy inni cierpią z powodu minimalnej sprzedaży? Jednym z sekretów jest to, że Ci pierwsi… KOMUNIKUJĄ się skutecznie.

Co robisz, by zachęcić potencjalnych klientów do skorzystania z Twojej oferty?

Opisujesz swoje produkty i usługi. Serwujesz informacje, które mają przekonywać i zachęcać do kupna.

Nawiązujesz komunikację się z potencjalnych klientem, używając do tego odpowiednich słów. Sposób, w jaki to robisz, sposób w jaki opowiadasz o sobie i o swojej ofercie jest kluczowy w skutecznej komunikacji, czyli takiej, która pomoże Ci zrealizować swój cel.

Od odpowiedniej komunikacji zależy, czy  dotrzesz ze swoim przekazem do odpowiednich ludzi, czy będziesz oddziaływać na emocje i wyobraźnię oraz czy przekonasz ich do współpracy z Tobą.

Powstaje zatem pytanie…

Jak komunikować się skuteczniej i zdobyć serca klientów?

Sekretem jest uświadomienie sobie, że:

„Klienci kupują cel podróży, a nie samolot”.

Co to znaczy?

Zbyt często przedsiębiorcy skupiają się na opisie cech swoich usług i produktów, zapominając o  opisie korzyści i rezultatów, jakie będzie miał klient, dzięki skorzystaniu z ich oferty.

Zegarek -  kolor x, długość paska y. (Czym on się różni od podobnego zegarka innej marki?).

Warsztaty z tematu x trwają 120 minut i są prowadzone w klimatyzowanej sali. Lunch i materiały w cenie szkolenia.  (Jaki jest zakres szkolenia i jakie korzyści przyniesie mi uczestnictwo?).

Czy to wszystko, co  interesuje potencjalnych klientów? Czy są to słowa, które rozpalają ich wyobraźnię, dotykają emocji, odpowiadają na ich potrzeby?

Ludzi interesują rezultaty i co będą mieć z tego, ze wybiorą właśnie Ciebie/ Twój produkt i usługę. Opowiadanie o korzyściach i rezultatach, nie tylko o cechach, działanie na emocję i wyobraźnię to sedno skutecznej komunikacji, która pomoże potencjalnym klientom podjąć decyzję zakupową.

Zegarek –  kolor x, długość paska y.  Z nim już nigdy więcej nie spóźnisz się do pracy i… na randkę.

Warsztaty z pewności siebie. Dzięki warsztatom poznasz metody na szybkie zwiększanie poczucia pewności siebie i pokonasz lęk przed wystąpieniami publicznymi.

Pisz o korzyściach i rezultatach, nie tylko o cechach.

Cechy Twojego produktu to narzędzie, a najważniejszy jest cel – rezultat, korzyść.

Tak, jak samolot jest narzędziem do celu – wymarzonej podróży.

Wyobraź sobie…

Jeśli chciałabym polecieć na Bali, jak sprzedałbyś mi bilet? Czy opowiadając mi o samolocie, którym dolecę do celu? Jeśli tak, taka komunikacja Cię pogrąży, ponieważ ja chcę słyszeć o tym, jak cudowne jest to miejsce, jak wspaniale wypocznę, spacerując boso po gorącej plaży, oderwę się od rzeczywistości  i odkryję istny raj na ziemi, zachwycając się  feerią barw egzotycznych kwiatów i wąchając wszechobecny zapach egzotycznych kadzideł… :)

Dlatego pamiętaj, by zawsze odpowiadać na pytanie:

Dokąd zabierzesz swoich klientów?

I opowiedz im o tym na swojej stronie internetowej, na ulotce, podczas spotkania networkingowego.

Udanych, lukratywnych „podróży”. ;)

Bon voyage!

Z pozdrowieniami,

Kategorie: Bez kategorii. Autor: Barbara Borycka. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.
Chcesz otrzymać więcej praktycznych wskazówek?

Zapisz się, a co tydzień dostaniesz porcję porad marketingowych, inspirujących wskazówek psychologii sukcesu oraz dowiesz się, jak wykorzystać internet, by rozwinąć firmę, zarabiać więcej i mieć więcej wolności, by robić to, co kochasz.

Imię:
E-mail:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>